2015. február 10., kedd

Pont jókor léptem be - Csatlakozás 3.rész

A ma reggeli kávézás közben jöttem rá, hogy annyira hirtelen belevágtam a blog írásba, hogy csak belecsaptam a közepébe…


Nem vagyok egy nagy blog olvasó, de azért azt észrevettem, hogy a blog írók magukról is mondanak pár szót…

és általában az első bejegyzésben…
no ez Nekem eddig kimaradt…
....és ki is fog maradni.




Inkább arról írok, hogy miért csatlakoztam szerintem pont jókor. (Persze ha hamarabb, vagy ha később csatlakozok, akkor is meggyőzöm magam arról, hogy pont jókor lettem DXN-es üzletépítő.)

Igazából nagyon örülök, hogy most találtam rá ezekre a csodás termékekre és erre a szuper csapatra. Jelenleg még otthon vagyok a kislányommal, azaz van időm (a délutáni alvásidőben és este) tanulni:

  • megismerni a termékeket,
  • oktatóvideókat nézni az intraneten (belső hálózat),
  • megismerni az online üzletépítés fortélyait,
  • meghallgatni a régi webkonferenciákat,
  • megtanulni blogot írni J

A legjobb, hogy ez a temérdek infó mind ingyenesen elérhető a tagoknak!

Remélem mire visszamegyek dolgozni, már rutinos leszek és kevesebb időráfordítás is elég lesz ahhoz, hogy megtaláljam, megtanuljam az újdonságokat, és aktívan tudjak dolgozni a „kávébizniszben” is.

Ha te is szeretnél tanulni egy másik szakmát, azaz az online üzletépítést, vagy továbbképezni magad ezen a területen, akkor 


A következő bejegyzés már a termék tapasztalataimról fog szólni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése