2015. február 5., csütörtök

Első bejegyzés - Csatlakozás 1. rész

Ez életem első blogbejegyzése..sosem gondoltam volna, hogy egyszer én is blogot fogok írni...aztán tessék...

(Hogy is kezdődött? - röviden)


Már több, mint egy hete boldog tagja vagyok a DXN csapatnak. :)
Szeretném bemutatni Neked, hogy miért döntöttem a csatlakozás mellett.



Az első videó, amit láttam a DXN-ről (azt hiszem már itt döntöttem):



De aztán jöttek a kérdések:

  • én tényleg csatlakoznék egy MLM hálózathoz?
  • most akkor tukmáljam rá mindenkire ezeket az egészséges termékeket?
  • hívogassam a barátaimat, ismerőseimet?  
  • valójában mit is kellene csinálni?
  • fog valaki segíteni?



És megkaptam a válaszokat:
  • Segítséget rengeteget kapok:
    • igényes honlapot
    • webáruházat
    • webkonferenciákon való részvételi lehetőséget
    • online tudástárat
    • saját virtuális irodát
    • szakszerű tanácsadást és szponzorálást
  • Amit csinálni kell:  
    • népszerűsíteni a weboldalam, a termékeket és az üzleti lehetőséget
    • segíteni a vásárlóknak kiválasztani a számukra legmegfelelőbb terméket - persze csak ha kérik a segítségem
    • azaz dolgozni!
  • Amiktől tartottam, azaz amit NEM kell csinálni:
    • nem kell telefonálgatni mindenféle ismeretlen embernek
    • nem kell névlistát írni, hogy kiket kell beszervezni
    • nem kell az ismerősöket zaklatni - mindenki saját döntéséből csatlakozik
    • nem kell bemutatókra járni
    • nincsenek titkos beszervezések, bemutatók, ahol csak a végn derül ki, hogy mi is ez az egész - minden infó nyilvánosan elérhető
    • nincs teljesítmény kényszer, mindenki olyan ütemben halad, ahogy neki megfelel 
  • További előny, hogy nem kell hatalmas tőke az elinduláshoz
Ezek után még egy kis plusz infó:
Ééééés a döntés végleges lett...

BELÉPEK!!!

Ha felkeltettem az érdeklődésed, Téged is érdekel amibe én belevágtam, vagy csak szeretnél bővebb infót, akkor kérdezz bátran!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése