2015. február 11., szerda

Az első terméktapasztalatok


Alig vártam, hogy megkapjam az első csomagot, benne a híres kávéval, amit mindenki agyon dicsért. 

Bíztam benne, hogy tényleg igaz az, hogy a masszív főzött kávé rajongóknak is bejön ez az instant ganodermás kávé, mivel és is csak főzött kávét voltam hajlandó inni.



Nosza gyorsan kibontottam a csomagot és  csináltam egy Cream Coffee-t (2 in 1, mivel én csak cukor nélkül tudok kávét inni).


 Aztán belekortyoltam és megrémültem… 
             .                                          nem ízlett!




                        Az első gondolatom az volt: 









Eléggé elkeseredtem, de csak azért is megittam, hátha jobb lesz..nem lett jobb.

Tudtam, hogy legalább 3 hétig csak ezt a kávét lehet inni, hogy biztosan érezni lehessen a ganoderma pozitív hatását…valahogy kibírom…

Aztán délután jött a második kávé és láss csodát ízlett!

És ekkor jöttem rá, hogy az első „találkozás” azért volt annyira sikertelen, mert a nagy sietségben túl sok vizet raktam a kávéhoz. 

Mára már teljesen kialakult, hogy  hogyan kell elkészítenem a kávét, hogy tökéletes legyen. Az első néhány napban még kacsingattam a régi kávé felé, de ma már eszembe sem jut, sőt ha a régi kávéra gondolok, mindig valami fura mellékíz jut eszembe, amit ebben a DXN-es kávéban nem érzek.

Rendben a kávé ízlik és tuti egészséges is, de ennyi???
NEM!!!

Amióta a ganodermás kávét iszom nagyon energikus vagyok és sokkal kevesebb alvással is pörgök. 


Az tény, hogy reggel aludnék én tovább, de a kislányom nem így gondolja, de este éjfél előtt nem tudok lefeküdni, mert még teljesen ébren vagyok (és tanulom az online üzletépítést és blogot írok ,   no meg azért mosogatok is)

Igazából 5-6 óra alvással sokkal jobban bírom, mint régebben 7-8 óra alvással.

Amit még észrevettem, hogy:
  • sokkal nyugodtabban alszom,
  • könnyebben elalszok és
  • nem ébredek fel éjjel amióta ganodermás kávét és kakaót iszok.


Összefoglalva:



                          már én is 





azaz csatlakozok azok közé, akik agyon dicsérik a kávét (és a kakaót).


Ha szeretnéd kipróbálni Te is a kávét, keress meg

(kóstolót is tudok küldeni, de tudod minimum 1 hétig, de inkább 3-ig csak ezt a kávét kell  inni, hogy Te is elkezdd érezni )


A termékekről (nem csak kávé van) itt találsz bővebb infót.



Ha pedig törzsvásárlói áron szeretnél hozzájutni a remek kávéhoz, vagy az üzleti lehetőség érdekel, akkor klikk 



IDE.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése