2015. február 7., szombat

Csatlakozás 2. rész – DSP, azaz Dinamikus Start Program

Rendben csatlakozok, de hogyan? Milyen terméket vegyek meg a belépéskor?
Valójában 2 választásom volt:
  1. Regisztrációs díj kifizetése és egy választott termék (ami esetemben a Cream Coffee lett volna) megrendelése
  2. DSP, azaz a Dinamikus Start Programmal való belépés

De mi is az a DSP pontosan???





Egy fantasztikus lehetőség….De miért?


                                A világon egyedülálló – ok, de ettől engem nem érdekel jobban 




                         
                              Gyors indulást és bevételt biztosít – ez már érdekesebb





                            Heti elszámolás és bónuszkifizetés – még érdekesebb




 A csomagok árának 110-130-150 %-a levásárolható attól függően melyik csomaggal regisztrálsz. – tuti!!


Ismét sikerült egy döntést hoznom: Belépés DSP csomaggal

Azért nem ártana kicsit többet tudni ezekről a csomagokról.
Van egy szuper előadás a DSP-ről, amit megnéztem…


 …de ha Neked nincs 45 perced, hogy megnézd a videót, akkor átlapozhatod a prezentációt:


de ha nem akarsz lapozgatni, mert azonnal tudni akarod, hogy mi ez, akkor olvass tovább.

Van három csomag az alábbiak szerint:






Láthatod, hogy melyik termékeket tartalmazza a csomag, – termékekről bővebb infó (http://www.kavezona.dxn.hu/termekek) - és hogy melyik termékből mennyi van a csomagban.


Aztán valami PV meg SV értékek, ezekkel én nem foglalkoztam, amíg be nem léptem..utána a marketing tervből és néhány előadásból megtudtam, hogy mik ezek. Nem fárasztanálak ezzel, de ha érdekel, szívesen küldök róla infót, csak keress meg! 


És végül a csomagok ára.


Tudom, arról volt szó, hogy minimális befektetéssel be lehet lépni..igen az az 1. lehetőség volt, de nem azt választottam.

Miért választottam a DSP-t?
  • mert úgyis kíváncsi vagyok a termékekre és ki fogom próbálni őket, és ezzel úgy tehetem meg, hogy a csomag árának 110/130/150 %-át levásárolhatom
számszerűsítve:



Ennyi pénzért
Ennyi értékű terméket kapok (a csomag tartalma és a levásárolható összeg)
A csomag
167 210 Ft
418 025 Ft
B csomag
98 060 Ft
225 538 Ft
C csomag
31 450 Ft
66 045 Ft

  • a csomagok árában benne van a regisztrációs díj és persze a regisztrációs csomag is.

  • ha így lépek be, akkor az új belépőknek már be tudok számolni az én tapasztalatomról és ha Ők is így lépnek be, akkor én azonnali bónuszhoz jutok. – ha ennél többre vagy kíváncsi, akkor tényleg nézd meg az előadást, vagy keress meg bátran
  • plusz előny, hogy minden csomag esetében a házhoz szállítás ingyenes!


Én éltem a lehetőséggel és belevágtam! Belevágsz Te is???


IGEN!      Regisztráció itt! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése