2015. április 1., szerda

Irány Malajzia!

Te már tudod hova utazol 2017-ben?


Én igen! Megyek Malajziába! 

Persze a képre még csak Photoshop segítségével kerültem, de 2017-ben valóban ott leszek! J 

Ha minden igaz ez lesz életem első luxus utazása, ahol minden szuperül meg lesz szervezve (végre nem én szervezem az utazást J - na nem mintha én nem szuper nyaralásokat, síeléseket szoktam volna szervezni ;) ) és Nekünk csak menni kell…

Amikor értesültem erről a fantasztikus lehetőségről, azonnal eldöntöttem, hogy menni fogok és a Párom is azt mondta, hogy persze, mehetünk! J

OK menjünk, de miből fogjuk kifizetni? 

Ezen nem kellett sokat gondolkodni …elvégre DXN üzletépítő (is) vagyok és ennél jobb motiváció nem kell a kitartó és kemény munkához.
Miért pont Malajzia? Mert az a DXN hazája!

Ezen a kedvezményes luxus utazáson kizárólag az Időxzó csapat tagjai vehetnek részt.

Szeretnél eljönni Te is? 

Akkor CSATLAKOZZ A CSAPATHOZ és segítünk, hogy Neked is sikerüljön előteremteni az útiköltséget!

Ha bármilyen kérdésed lenne az utazással, az ÜZLETI LEHETŐSÉGGEL, vagy a TERMÉKEKKEL kapcsolatban, KERESS bátran!

Menjünk együtt Malajziába! 



1 megjegyzés:

  1. Remélem nem gondoljátok, hogy ez a bejegyzés áprilisi tréfa. Még márciusban kezdtem el írni, de mire befejeztem április lett. :) Szóval nem tréfa, tényleg megyek Malajziába és Te is jöhetsz!

    VálaszTörlés