2015. március 30., hétfő

Az első tréning…

Már nagyon vártam, hogy végre úgy alakuljanak a dolgok, hogy el tudjak menni egy tréningre, nem kelljen várnom az Újraindító napig..

Szerencsére most szombaton (2015. március 28) minden összejött (semmi halaszthatatlan elintéznivaló, kislányom Mamával) és el tudtam menni az IDŐXZÓ tréningre.

Először azért kicsit izgultam (nem volt sok időm izgulni, mert csütörtök délután lett 100%, hogy tudok menni), de ez szombat reggelre teljesen elmúlt. Amikor odaértem nagyon kedves, barátságos, szimpatikus csapat fogadott, egyáltalán nem volt olyan érzésem, hogy egy új csapatban vagyok..mintha ismerősök közé kerültem volna. Nagyon jó volt a légkör. J Jópofa volt ebédszünetben és a kávészünetben, hogy mindenki hozta a DXNes kávéját (a felkészültebbek előre elkészítették otthon) és volt, hogy cserélgettük a kis tasakos kávékat.

A képzést nagyon élveztem, sok hasznos dolgot hallottam és a feladatok is tetszettek.  Amint tudom kipróbálom a gyakorlatban is a tanultakat!

Volt egy sorsolás is, ahol Kócsó László: Online aranybánya című könyvét lehetett megnyerni…és én lettem az a szerencsés, aki megkapta ezt a könyvet!
  


Annyira boldog voltam, hogy ilyen ajándékot kaptam az első képzésen! Ahogy este lefektettem a kislányom aludni már el is kezdtem olvasni…ha nem „vesztettünk”  volna el egy órát, már ma befejeztem volna a könyvet, de így várnom kell holnapig. J

Még egyszer köszönöm a szervezőknek, az előadóknak, mindenkinek!


Ha Te is szeretnél egy ilyen szuper csapatba tartozni, akkor, GYERE, szeretettel várunk!

Ha bármilyen kérdésed van, KERESS BÁTRAN!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése