2015. március 25., szerda

Első találkozásom a kínai hernyógombával, azaz Cordycepssel





Pár hete nagyon megörültem, mert a régi edzőm ismét elkezdett spin racing (olyan, mint a spining, csak keményebb J) órákat tartani. Nagy lelkesen készültem is az első alkalomra (edzőcuccok felkutatása a szekrényben, pulzusmérő megkeresése, stb.), csak a DXN-es rendelést felejtettem el leadni időben. (1 nappal később a kelleténél) L Így majdnem 2,5 év kihagyás után a várva várt órának a késve rendelt Cordyceps nélkül álltam Neki. 


Hááááááááát őszintén szólva nem voltam túl jó..jó ha az óra 60%-án tudtam tartani a „lépést” a többiekkel. De utána fantasztikusan éreztem magam!!! J Lelkileg…mert testileg, kb meg sem bírtam mozdulni, minden izomrostom fájt J… és hát aludni sem volt könnyű...

De reggel megérkezett a DXN-es rendelésem, benne a Cordycepssel.. gyorsan bevettem egyet (már amennyire képes voltam a gyors mozgásra), hátha az izomlázammal is tud kezdeni valamit. El is felejtettem, hogy bevettem a kapszulát, egyszer csak azt vettem észre, hogy már nem is fáj mindenem. Persze éreztem az izmok jelenlétét, de nem a kellemetlen izomláz formájában, hanem, kellemesen…úgy, mint amikor edzés közben dolgoznak. Ezek után alig vártam, hogy a következő spin racing óra előtt bevegyem a kínai hernyógomba kapszulámat…

El is érkezett a következő óra… előtte kapszula be, felpattantam a bicóra és vártam a csodát…és a csoda megtörtént!!! Szinte végig tökéletesen bírtam az iramot, nem volt az a régi „jajj Nekem mindjárt lefordulok a bicóról” érzésem. Sokkal jobban élveztem a tekerést és a karmunka részt is, még a sprintet is könnyebben végigcsináltam...szinte végig mosolyogtam. Összehasonlíthatatlan volt az egy héttel korábbi edzéssel!!
Ezek után csak egy dolgot tudok javasolni:
PRÓBÁLD KI!!!!
Előtte azonban gondolom érdekel, hogy mi is ez a kapszula akkor hernyó? vagy gomba?



Gomba, méghozzá gyógygomba. A Cordyceps (= kínai hernyógomba) többek között megnöveli a test vitalitását és energiaszintjét. Hogyan teszi ezt?
  • megnöveli a sejtek energiatermelését
  • fokozza a szervezet oxigénellátását
  • javítja a vérkeringést így az oxigén és a tápanyagok gyorsabban eljutnak a test minden részébe

A fentieken kívül az alábbi pozitív tulajdonítják még a Cordyceps gombának:
  •  Sportolóknak hasznos - legális doppingszer,
  • Élénkítés, teljesítmény növelő hatású,
  • Vérkeringés/Oxigénellátás fokozó Vérhígító hatású,
  • Regenerálja a sejteket, szövetállományt,
  • Antioxidáns hatású,
  • Oldja a stresszt és a szorongást,
  • Tumorellenes hatású,
  • Ízületi fájdalmakat mérsékli,
  • Kiegyensúlyozza a hormon-működést,
  • Csökkenti a kórosan magas vérzsír-értéket, koleszterin- és triglicerid szintet,
  • Mérsékli a vércukorszintet,
  • Mellékhatások nélküli természetes antibiotikum

Amit én javasolok (és használok), az a DXN cég gyógygombája. Még több infót találsz a gombáról ebben a füzetben.


Ha bármi kérdésed lenne a termékkel, vagy bármi mással kapcsolatban, KERESS MEG!

Ha megfogadod a tanácsom és Te is szeretnéd kipróbálni a Cordyceps (kínai hernyógomba) kapszulát, akkor KLIKK!

Ha szeretnéd megszerezni a jogot arra, hogy 20-25%-kal olcsóbban (törzsvásárlói áron) vásárolhass a termékek közül, akkor töltsd ki az űrlapot!! 

Ha segítségre van szükséged az űrlap kitöltésénél, vagy csak több infóra van szükséged (akár a DSP csomagokkal kapcsolatban)keress meg bátran!


Ha tetszenek a termékek és érdekelne egy üzleti lehetőség is, akkor EZT nézd meg és olvasd el!

További szép napot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése