2015. április 21., kedd

Újraindító (nap) és könyvajánló

Nagyon vártam már az Újraindító napot, ami most hétvégén volt.

Mi is az az Újraindító nap? Ezt a címet adta az egész napos képzésének Kócsó László, aki behozta Magyarországra (és ezzel Európába) Nekünk a DXN-t.

Nagyon élveztem az egész napot! Rengeteget tanultam, nagyon sok új ötletem született az előadót hallgatva és teljes mértékben feltöltődtem. A nap végére nem elfáradtam, hanem tele voltam tettvággyal..."ide Nekem egy laptopot, mert dolgozni akarok!" :)

A képzésről nem szeretnék és nem is fogok írni, mert úgysem lehet leírni, elmondani...át kell élni.

Azért is nagyon élveztem ezt a szombati napot, mert akkor találkoztam először a csapatunkkal személyesen


Megérkeztünk
Szünetben


A nap végén az előadóval, Kócsó Lászlóval






















Az előadás során megemlített egy könyvet Kócsó László, ami megváltoztatta a gondolkodásmódját és ami segített Neki abban, hogy most az legyen aki. Természetesen azonnal leírtam a könyv címét (Párbeszéd önmagunkkal), hogy akkor én is elolvasom, de ekkor mondta, hogy sajnos ezt a könyvet nem lehet már kapni, mert elég régi, de talán antikváriumokban rá lehet bukkanni.


Sebaj, egy próbát azért megér, majd megnézem, hátha találok egy példányt..amúgy is van elég sok elolvasásra váró könyvem...

Az elkövetkezendő hetekben, ezeket a könyveket fogom olvasni:

Olvasásra várva
Igen, jól látod ott a könyv amit nem nagyon lehet megszerezni...szerencsére Nekem sikerült!
Be is fejezem mára a blog írást, megyek olvasni. :)

Az egész napos mesekönyv olvasás, éneklés, legózás, kertészkedés, főzés, mosás, mosogatás, rendrakás, és az esti spining edzés (és blog írás) után jó lesz olvasni egy kicsit (kb 2-3 órát).

Honnan van ennyi mindenre energiám

Amik Nekem segítenek: 

  • ganodermás Cream Coffee
  • Spirulina tabletta
  • és az edzéshez a Cordyceps kapszula.

Ha Te is szeretnéd kipróbálni ezeket a termékeket, vagy esetleg valami mást a DXN kínálatából, akkoKLIKK!

Ha kérdésed van a termékekkel, vagy bármi mással
kapcsolatban, KERESS MEG!


Ha szeretnéd megszerezni a jogot arra, hogy 20-25%-kal olcsóbban (törzsvásárlói áron) vásárolhass a termékek közül, akkor töltsd ki az űrlapot!!

Ha segítségre van szükséged az űrlap kitöltésénél, vagy a DSP csomagok érdekelnek és több infóra van szükséged, keress meg bátran!

Ha tetszenek a termékek és érdekelne egy üzleti lehetőség, akkor EZT nézd meg és olvasd el!

További szép napot!

Mentem olvasni...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése