2016. február 22., hétfő

DXN teafaolajos krém - tapasztalatok



Egy korábbi bejegyzésben ígértem, hogy amint lesz tapasztalatom a DXN teafaolajos krémmel kapcsolatban, jelentkezni fogok.


Már régebben megérkezett a krémet is tartalmazó rendelésem, de annyira félelmetesnek bizonyult ez a DXN Tea tree krém, hogy nem mert egy pattanás sem előbújni, hogy ki tudjam próbálni. :)

De végül mégis úgy alakult, hogy ki tudtam próbálni.


Akinek már volt pattanása, az biztos tudja, hogy milyen, amikor lehet érezni, hogy egy pattanás épp készül előbújni (ez általában akkor történik, amikor másnap valami fontos esemény lesz, ahol nagyon nem lenne jó egy nagy pattanással az arcunkon díszelegni..ugye ismerős? :) ). 


Ahogy éreztem, hogy készülődik a pattanás kibontottam a krémet és bekentem. Először semmit nem tapasztaltam, majd pár másodperc múlva kellemes hűsítő érzést éreztem, ami szerencsére elég sokáig tartott. Később el is felejtettem, hogy bekentem az arcomon a kialakuló félben levő pattanást. 
Következő nap reggel boldogan láttam, hogy nem tudott kibújni a pattanás. :) Viszont estefelé újra próbálkozott, de ismét bekentem. Harmadik napra pedig teljes lett a krém győzelme a pattanás felett!




Mindenkinek ajánlom, aki küzd a pattanásokkal!


Szuper hatékony és nagyon pici kell belőle! És mivel csak napi egyszer szabad kenni, ezért nem fog gyorsan elfogyni!



Ha Neked is van már tapasztalatod ezzel a krémmel, akkor oszd meg Velünk!


Extra tipp: Javaslom, hogy a krémet a Ganozhi szappannal együtt használd, úgy még kevesebb esélyük lesz a pattanásoknak.


Ha szeretnéd kipróbálni a DXN teafaolajos krémet, akkor klikk a képre, és már rendelheted is!




Ha bármi kérdésed van, keress ITT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése