2015. május 29., péntek

Üzletanyu konferencia - rendhagyó blogbejegyzés

Múlt héten rengeteg Gazdag mamival együtt részt vettem az Üzletanyu konferencián. Mivel nem lehet röviden leírni milyen is volt ez a Vida Ági által megálmodott és megvalósított konferencia, ezért rendhagyó módon, tőmondatokban írom ezt a bejegyzést:


Megérkeztem!
Irány az első sor...lepakolok...tuti hely kipipálva!
Körülnézek.
Találkozok a munkatársaimmal.
Örülünk!

Kezdődik! Nagyon sokan vagyunk.
Tetszik! Jól érzem magam! Jó hangulat! Élvezem!
Szünet
DXN stand. Sok érdeklődő! Örülök! Élvezem! Rövid tájékoztatás a kávékról.
Folytatódik. Még mindig nagyon jó hangulat!
Szünet
DXN stand. Sok érdeklődő. Továbbra is élvezem! Elememben vagyok!
Folytatódik. Nagyon tetszik. 
Mentorom előadása. Izgulok! MLM az Üzletanyu konferencián! 
Nagyon büszke vagyok!
Még jobban érzem magam!
Szünet
DXN stand. Még több érdeklődő. Pörgök, tájékoztatok!
Utolsó etap. Már vége is lesz?
Boldog vagyok! Hasznos volt! Jövőre is jövök! De nem egyedül! :)

Ha szeretnél Te lenni, aki eljön Velem az Üzletanyu Konferenciára 2016-ban, mert érdekel a...

...kávé és üzlet egyben...

...akkor keress meg! 

Ha kérdésed van, itt megtalálsz!

Bővebben a kávékról:
Klikk a képre!


Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése