2016. március 12., szombat

Házi krémkészítés és a ganoderma – 1. rész

Néhány éve elkezdtem saját készítésű krémeket gyártani (…illetve akkor azt hittem, hogy krémeket gyártok, de valójában csak különböző vajakat kevertem össze egy kis illóolajjal). Már egy ideje terveztem, hogy a ganodermát is belecsempészem a saját készítésű krémekbe, hogy a bőrömön is kifejthesse jótékony hatását.

Ma részt vettem Nagy Szilvi biokozmetikus krémkészítő tanfolyamán.



 Most már tudom, hogy az eddig készített vajkeverékeim elég távol állnak az igazi krémtől. J Persze azért nem fogom kidobni őket, hanem krémet készítek belőlük. 


(Ilyesmiket, mint amiket ma készítettem. J)


A tanfolyam nagyon jó hangulatú volt, én szuper jól éreztem magam, szerintem nagyon jó kis csapat jött össze. Szilvi rengeteget tud a hatóanyagokról, hogy mi mire jó..mi pedig szorgalmasan jegyzeteltünk az általa összeállított jegyzetfüzetünkbe. Aztán következett az ismerkedés az összetevőkkel, olajokkal, aromavizekkel. Majd végül elkezdtük gyártani a személyre szabott krémeket. 

Természetesen a tanfolyam során azért beszéltem a DXN termékekről is, például megkínáltam a résztvevőket a ganodermás kávéval, kakaóval és vittem egy ganodermás szappant is, hogy a krémkészítés előtt azzal mossunk kezet. J

 
 A tanfolyam közben kiderült, hogy persze a ganoderma belekeverése sem olyan egyszerű, mint ahogy gondoltam, hiszen a por kis csomókká állhat össze a krémben.  De Szilvi segít megkeresni a megoldást a ganoderma por krémbe juttatására. J
Megígérem, hogy nem titkolom el, ha megtaláltuk a tökéletes receptet. J



Ha érdekelnek a ganodermás termékek,
 a természetes immunerősítés,
egészséges, lúgosító kávék, kakaó,
akkor KERESS MEG!

A termékkínálatunkat a WEBÁRUHÁZAMBAN tudod megnézni.



Krémkészítésre fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése