2015. október 11., vasárnap

Kipróbáltam az új terméket

Vajon mi köze az őszi dekorációnak az új termékhez? Olvass tovább és kiderül..

Az előző bejegyzésben említettem, hogy új termékekkel bővült a DXN kínálata.
Alig vártam, hogy kipróbáljam a "Chubby baby oil"-t. Mivel pénteken kaptam meg a csomagot, hosszú távú hatásokról (még) nem tudok beszámolni, de az első találkozás várakozáson felüli volt.

Nagyon kellemes illata van és nagyon kevés elég belőle. A ganodermás szappantól amúgy is elég puha bőröm, de ettől az olajtól extra puha lett. A sminklemosó hatásáról nem tudok mit mondani, mert nem vagyok az a sminkelős típus.

Ma ebben a csúnya esős időben egy kis kreatívkodással dobtuk fel a napot. Cserépből csináltunk gombát...borzasztóan egyszerű és szerintem egész mutatós. Csak cserépre ecsetre és temperára volt szükség.


Annyi hátránya volt a dolognak, hogy elég sok tempera került a kezemre is (jobban összekentem magam, mint a kislányom...mondjuk Ő többet fest mostanában, mint én :) ). Szappannal a nagy részét le tudtam mosni, de azért még kicsit zöld maradtam itt-ott. És ekkor jutott eszembe, hogy ha a sminket lemossa az olaj, akkor tuti a temperát is. És igazam volt..pillanatok alatt lejött a maradék festék a kezemről..legközelebb tuti újra ezt fogom használni festék eltávolításhoz is.

Ha szeretnéd kipróbálni Te is a Chubby baby olajat, akkor ITT tudod megrendelni.

Ha szeretnél 20-25%-kal olcsóbban vásárolni, akkor legyél TÖRZSVÁSÁRLÓ.

Ha bármi kérdésed van, KERESS bátran!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése